Home sweet home

Hejsan.

Nu är man tillbaka. Kom hem idag från sommarstuga i Finnerödja, kom fram för några timmar sen. Jätte kul har det varit. Det har inte varit soligt men det hindrar inte oss ( jag och min kusin Mio ) att gå ner till stranden och bada. Det var det första jag gjorde när vi kom fram. Böt om och ner till stranden direkt. Psss.. Det spökar i våra sommarstuga. Scary or what! Ingen tror på mej, de tror att jag inbildar mej. Men nejnej, varför skulle jag hitta på nånting sånt? Men aja nog med det. Ska hoppa in i duschen nu och sen blire film hela natten lång med kusinen Mio. Och imorgon blire Shopping i stockholm.. Yeeey!!

Stranden där vi badade!

Jag o min älskade sten!

Min älskade kusin Mio!❤

// Ha de gött!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback