Shopping with friends yesterday!

Lite om igårdagen!

Eftersom vi slutade 12 på dagen så var jag och em kvar på stan. Vi gick till kicks där min farmor jobbar och hämtade mina pengar. Sen ringde vi nen, sa hon ska komma upp. Sen gick vi alla tre runt på stan.. Jag köpte 4 st linner, 1 kofta och en H-jacka från ginatricot.

Sen blev vi hungriga så vi gick till Kina Muren och åt buffé. Efter en timme i Kina Muren blev vi alla proppmätta. Sen drog jag och em hem till em. Efter de åkte jag hem för att mina föräldrar måste skriva på massa papper från skolan. Blev värsta bråket mella mej och min mamma på vägen hem ( hon missförtog mej ), inte kul!! Till slut vart allting bra igen!!

Jag bara läääängtar tills på fredag!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback