Friday ❤

4 dagar utan dig!

Vad ska jag göra på kvällarna då vi brukar snacka i telefon? Vem ska jag webba med? Det finns ingen som kan ersätta din plats eller göra de sakerna som vi brukar göra tillsammans för och få mig känna så som jag känner med dig. Jag får väl stå ut och hitta på nångonting och göra så länge. :(

Det är redan fredag, veckan har varit helt okey! Det blir tyvärr ingen idrott för mig idag (missade bussen). Skulle in till stan och hämta jackan och skorna men orkar inte. Jag får vänta tills jag har lust och hämta den eller så kommer min farmor ut med de. :D Aw, nu ska jag hitta på nångonting och göra ist för sitta här och ruttna. T^T

Music!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback