HBD TO ME

Happy B-Day to me, fyller 18 idag! ;D

Sitter och tackar alla som har grattat mig på FB. Har ingeting annat för mig. Har städat och diskat och ska snart duscha. Kanske dra in till stan lite senare och fixa visa kort och internetbank så jag slipper hålla på med mammas. Tack till alla som har grattat, det kommer lite här och där. Det bästa var när mina "syster och bror överskade mig" (inte riktiga sis och bror) och tårarna bara rann ner på kinden, vilken känsla och som jag kommer ihåg så har ingen gjort så här för mig förut tack så mycket!♥



Bästa låten! Har suttit och lyssnat på den flera gånger om och om igen. Satt och sjung med plötsligt fick jag en konstig känsla som jag tyvärr inte kan beskriva men ändå.. så kom det massa tårar(igen) rinnande ner för kinderna. Jag kan säga att det är glädjetårar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback