Studiedag

God morgon!

Ny vaken och pigg och glad är jag men forfarande lite trött. Solen lyser där ute men fortfarande kallt men det är fortfarande fint, alltid bra med sol. Måste upp ur sängen snart, det är så varmt och skönt här. Ligger med 2 duntäcke och 2 filtar över mig. Haha!^^ Vad ska jag hitta på idag då? Det första är väl fixa mig och äta frukost. Sen behövs det städas i rummet, tvätta och sist tillbaka till filmtrailern.

Är på en riktigt bra humör idag förutom imorse då min mamma bröt sig in i mitt rum och störde mig. Ingenting är omöjligt för henne, verkligen! Awh! Om två veckor + en dag fyller jag 18 :O Jag kan inte föreställa mig själv som en vuxen kvinna några år framåt. Vilken konstig känsla jag fick helt plötslig. :S Neh, måste upp nu!

Varm Oboy Yumyum!! :D

(Det står kaffe på muggen men det är Oboy i)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback