Är redan trött

Har faktist inte gjort nånting särkilt idag, har bara suttit framför datorn och lyssnat på music.
Jo, Farmor och Farfar kom och hälsade på för ett tag sen. Då var jag tvungen och gå ut och fika med de.
Hade ingenting för mej så jag gick runt och tog massa bilder^^ .. Ska snart ta och äta sen ska jag ta det
lugnt resten av dagen. Om inte min granne kommer över hit! ツ

Lite bilder här då!
Farmor, Farfar, Mami, Dadi och lilla syrran! ♥

Syrran och Ali!

Mami och syrran! ♥

Hahahah, Den här bilden måste jag bara visa er!
Från en helt vanlig båt till en liten pool.. Mamis idé >.<!!
Normala människor har sina båtar i vattnet, men vi har vattnet i båten, hur korkad är inte hon?
Som ni kanske inte vet så har min mami alltid varit så himla different! HAHAHA
Different, då menar jag på ett bra sätt det är inte att hon är vrickad i huvud elr så!
Ses senare!:D
// Have a nice day u guys!

Kommentarer
Emreselina säger:

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-04-25 | 12:22:49
Bloggadress: http://emreselina.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback