Höstlovet

Jag måste bara säga att det här lovet har varit riktigt djävla kul. Fast jag var hemma för det mesta. Orkar inte vara ute i kylan. Det har varit soligt och så men det är fortfarande kallt. Just den dagen jag och min kille skulle på stan och kollar på Bio då vart det regnigt och blåsigt. Vi såg SAW 3D, måste bara säga att filmen var tjockt dåligt och för det mesta äckligt. Jag höll seriöst på och spy ut cola och pommes jag åt innan filmen.

Ah, det är bara söndagen kvar tills skolan börjar igen. Har ägnat all tid med familjen och killen. Har inte hunnit plugga eller läsa böckerna jag lånade från bibblan. Bäst att jag gör det snart innan hela söndagen försvinner. Och det är inte kul att få IG-Varningar! Tss.. ^^

»02/11-10 | 1 år med Nai! =)«

→ ไอ เลิฟ ยู | Thongchai Chanthaphan! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback