Hemma idag

Godmorgon!

Hur mår ni? :) jag däremot vaknade upp med en förskylning och har tyvärr jätte ont i halsen. Har gjort i ordning mig för skolan och är snart klar, innan jag kommer på att jag ska stanna hemma. Det blir nog ingen skolan för mig idag, puh!! Tänkte hoppa i sängen och sova en stund till. Sen är det nog bäst attt jag plugga på de saker som vi ska ha idag. Bara för att jag är hemma betyder inte att jag måste ligga efter, nejnej!

Dagens planering är att sova lite till nu sen massa plugg nämligen matte och Medieprodution. ;) Sen måste jag kanske läsa lite på den engelska boken tills på torsdag.

Btw, redovisningen gick sådär. Eftersom jag var så himla nervös på att glömma vad jag ska säga. Och att min Power Point inte var bra. Men min var nog bäst med alla effekter och bilder jag redigerade (enligt mig). :P

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback