Skapa trailer

God kväll!^^

Sitter och försöker klippa ihop en trailer till en film, tydligen Wrong Side Of Town. En jätta bra aktion film enligt mig. Har suttit och planerat och laddat ner massa ljud effekter och så. Snart kan jag börja klippa i själva filmen som jag överfört från en annan datorn. Undrar hur trailern kommer att se ut när den är klar. Som jag känner på mig nu så har jag ganska bra idéer och vet exakt hur jag vill att själva trailern ska se ut. :thumbup:

Har suttit här sen jag kom hem från skolan (framför datan och höll på). Börjar bli lite hungrig så jag ska nog ta en pause och laga nånting och äta innan jag förtsätter med projektet! :) Det är studiedag imorgon så jag har ganska mycket tid på mig. Jag måste hinna ikapp alla för jag var sjuk förra tisdag fick reda på det idag faktist. Men det är inget bråska. ;)

Wrong side of town!
Who wants to die first

Ses snart igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback