As garv

Men kul nu har det skett massa misshandel och våldtäck här i Örebro. Så nu har min mamma värsta koll på mej. Och pappa ville att jag ska med en elpistol eller vad det var för nånting fast man inte får ha de i sverige, farmor ska köpa ett alarm grej ifall våldtäcksmannen ger sig på mej. Sen har min farmor sagt, om han ger sig på mej ska jag säga att jag har "AIDS" Hahahahahahaha, gud vad jag garvade sönder mej medan hon satt där och var helt seriöst.

"Fick just upp en bild när våldtäcksmannen står framför mej och var berädd och hoppa på mej vilket sekund som helst sen ska jag hinna ta upp allting som jag har med mej. Men sen kom jag på vad farmor sa: Kom da, kör hård jag har ändå AIDS och kommer och dör vilken dag som helst så varsågod tar för dej"

Inte precis så med nånting sånt äre. Men visst jag uppskattar att ni älskar mej och bry er om mej så jävla mycket men är det inte lite överdrivet? :P Det räcker med att jag inte åker hem så himla sent så är det väl lugnt. :D Dessutom är poliser typ överallt eller är det bara jag som tycker det? :O

Nej nu måste jag åter gå till matten, plugga lite till sen måste jag sova. Sov gött!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback