Kul vi hade då

Kom precis hem tog en promenad med Elsa från Willy's. Jag vet inte vad som fick mej och gå ändå från willy's hem. Men det var skönt iallafall fick friskluft och lite motion också. Köpte Red Bull och Kinder Maxi från willy's. Sitter och mumsa i mej de nu.^^ Ska kolla på en skräckis snart senare måste jag väl sova. En sista grej bara ELSA, DU ÄR HELT SJUKT I SKALLEN IBLAND!! men det var kul och vara med dej idaag kom ihåg att måndagar är våra promenaddag!! Dags att komma i form och bli frisk. Ska köpa gymkort och börja gymma också. Uuuh!! Imorgon ska jag försöka åka till skolan bäst att jag ta min medicin nu. Har de bäst!! :D

Kinder Maxi & Red Bull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback