kvällspromenad med Elsa

Va skönt det var ute. Var ute och gick en runda med Elsa för att lugnar ner oss båda. Vi hade tydligen bråkat med föräldrar. Det är full måne idag. Inte så kontigt varför min farsa är som han är så weird. Istället för att jag ska få slappa och ta det lugnt resten av dagen så lyckades han förstöra hela dagen för mej. Ibland vill jag bara försvinna här ifrån. Kan de bara inte skicka tillbaka mej till Thailand eller nått? Åh.. Jag är så himla förbannad!!

ที่รัก เค้าคิดถึงเตงมากที่สุดในโลกเรย..!

ที่รัก .. คือคนเดียวที่อยู่ข้างเค้าตลอดเวลา ม่ายว่าจ๊ะดีหรือร้าย ที่รักก้อม่ายมีวันทิ้งงเค้า อยากบอกว่า ขอบคุณณ๊ ที่เค้าได้เป็นคนนั้น คนที่สำคุญสำรับตะเอง .. เค้ารักเตงมากที่สุดในโลกเรย ไม่มีวันไหนที่เค้าจ๊ะม่ายรักเตงง เราสองคนคู่กัลตลอดไปโน๊ะ .. งุงิๆ ๆ^^ :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback