Paniiiik!!

Tjuuu!

Har ännu inte packat klart. Vet inte riktigt om jag orkar åka till en kompis redan ikväll och sova över tills imorn. Jag hittar inte min sovsäck. Saker bara försvinner. Jag börjar blir lite oroligt, lite panik här!! Men iallafall så tar jag en pause och tog lite bilder för att lugna ner mig. Jag har inte ätit nånting än idag kanske bäst att jag äter snart. Har inte tid jag är så upptagen.^^ Hahaha med vad det vet jag inte riktigt. :S

Jag nu!

Kanske blir lugnare om jag bara få i mig lite mat och en kopp varm choklad lite kex vore toppen.(Y' Ha en bra söndags eftermiddag! Njut så mycket ni kan innan måndagen och de andra skoldagar kommer!! :D:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback