Sisdagen för 50 öringarna

Idag är det sista dagen för 50 öringar här i sverige. Från och med imorgon är de helt värdelös. Kom just på att jag har en del smink väska fullt med 50 öringar. Nu är det försent och göra mej av med de. Men vem vet om kanske 10 år eller mer så kan de kanske komma tillbaka och är värd jätte mycket, vem vet?? (Men det tror jag inte).^^

Idag har varit fett chill dag speciellt i skolan. Vi hade disco och simon dansade och ha sig. Sen drog jag upp till stan med Mila. Gick runt och letade efter ett par nya skor som jag ska köpa imorgon. Vilka de bli? Det får ni se imorgon.;) Ferre hos Maria efter skolan tomorrow toooo, sköjj.(Y'

Rödtott kanske? (A'


// XoXo .. Ha de bääääst!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback