Hemma

Hejsan!

Nu är jag hemma igen efter en jätte skönt och roligt vecka i stockholm hos min kille. Kom hem igår då.. sen har det inte hänt någe alls. Har fått hem mina saker som jag beställt för några veckor sen då nämligen en webbcam och en kjol. Min första kjol som jag kommer ha på mig snart på de senaste 4-5 åren. Haha helt otroligt att jag inte haft på mig kjol mer än 2-3 ggr. Iaf.. Har bara softat och ta det lugnt. Har fortfarande inte gått upp från sängen än så himla skönt assa.

Idag fyller Andy år. Det är en kompis som jag träffat på en fest. Grattis grattis! Du får ha en jätte fin födelsedag! Själv ska jag upp och ta en dusch och kanske hitta nånting och äta.

Vi hörs! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback