I can feel it

Tjo bloggen! Länge sen va? Har inte haft tid osv. Men idag är jag hemma och typ sjuk? Njee, känner mig bara allmän dålig. Känner inte för och göra ett skit. Snart fyller jag 19 och det känns inte ens kul. Känner på mig att det inte kommer bli någe på min födelsedag. Tänkte orna en fest och så men tror att mamma kommer att förstöra allt. Sånt får man leva med, mammor som inte kan släppa, vill inte inse att jag har blivit stor och inte är en liten skit unge längre. Nått måste jag väl få ta beslut själv? :S 

Ska försöka och övertala henne ifall hon ändrar sig i sista sekunden. Men då är det säkert redan försent. Men det är värd ett försök iallafall. Ska dra och käka frukost sen blir det pluggs och Ben&Jerry! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback