4 Feb 2011

Fredagsmys!? eller inte!!

Äntligen är det fredag alla är ute och ha kul medans jag sitter hemma och väntar på en viss person ska ringa eller åtminstone sms men verkar som att den personen inte bry sig alls eller så skiter den persen i mig!? *~* Äsh da skit samma. Ska ta en dusch och sen en kopp varm oboy kanske tittar på en skräckis innan jag går och lägger mig!

Har inte haft lust och varken skriva eller uppdatera bloggen! Men ska försöka komma ihåg och göra det lite oftare. Jag har faktist ingenting intressant och berätta. Bara enstaka grejer men orkar inte göra det nu kanske senare eller så skiter jag i det. Men nej nu dra jag och ta en dusch och duscha bort allt dåligt i hjärnan så jag slipper tänka på det sen. Får bara huvudvärk av de. :S Har de bäst hörni!:)

God natt! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback