Så där ja!

Tjuuho!

Vaknade upp med massa sms och miss call! *-* Hörde inte att det ringde jag var så himla trött och hade huvudvärk, kom inte ens ihåg när jag somnade. hihi^^ Men nu mår jag mycket bättre vaknade vid 9 tiden. Upp och duscha och laga mat. Tänkte det skulle vara roligare och visa er hur jag tillaga min Thai risnudlar eller på thailändska หมี่โคราช ;) Så jag tog lite kort steg för steg. :P

Jag måste säga att jag hade i för mycket socker. Men fick smaken av chili också så det var inte så dåligt ändå. Haha, sitter och bedömer min mat. Klart att jag måste tycka om den eftersom det var jag som tillagat den. Varför jag lagade mat själv idag var för att mamma inte är hemma. Jag orkar inte äta snabb mat så som nudlar osv så jag tog min tid lagade risnudlar ist mycket bättre och mycket godare och nyttigare eftersom jag la i grönsaker också. ;) Vi hörs snart igen!

 

:love: PeaceLove*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback