Uppgradera till PRO?

Hej där!

Jag har funderat en hel del på att testa och uppgradera min blogg till PRO. Är det verkligen nånting för en bättre blogg? Det kostar inte så himla mycket heller. Jag tänker testa en månad och om det verkligen är nånting för mig så ska jag väl köra på PRO. Dessutom så tar de bort annonsen som ligger mellan den första inlägget och de andra (men det visste jag ju redan från början). Man måste blogga till ett viss nivå sen kommer det upp att vi kan uppgradera oss. Och nu har jag antagligen uppnåt det nivån som man behöver. Varför inte ta chansen och kanske börja tjärna pengar på bloggen som andra bloggare? Men det finns ett problem.. Att jag är så jädra kass på att uppdatera mig. :S

Men nu får det räcka för idag med allt fixandet. Börjar få ont i huvud av allt stirrandet och massa små textade koder. Måste upp och äta nånting innan jag svimmar sen ska jag ut och ta lite friskt luft. Vi får höras snart, pusspus!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback