Bra humör

Tjuhoooo allihopa!

Jag är tbx igen. Tog en pause med allt bloggandet och så. Men nu vill jag uppdatera lite innan min blogg röttnar bort. :P Jag är hemma idag som ni kanske inte vet, idag ska jag vara duktig och tvätta och städa mitt rum. Det ligger 3 stora högar med kläder på golvet som väntar på att jag ska tvätta de. :o Tsss.. Den fjärde är i maskinen nu. Inge bra väder idag, tänkte ringa hit Elsa och sola med mig på taket, men det blev inte så~så SYND!! 

Ingenting kan få mig på dåligt humör idag. Känner mig jätte glad och pigg? Vaknade 6 på morgonen och började städa. Blev själv förvånad! :o Fråga inte vad det är som har hänt men det spelar väl ingen roll så länge jag är lika glad och pigg som jag är! :D Ska plocka lite hår under armarna nu. De börjar växa fram och det är inte skönt, kliar hela tiden! HAhahaa Fräsch, jag vet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback