Glad Midsommar!

Hejsan alla söta! :love:

Vad händer där ute? Det är midsommar idag kom jag på. Vad har ni andra haft för er då? Jag har inte gjort nånting speciellt alls. Ligger och lyssnar på music o kollar på film, ta det lugnt och njuter av dagen och de lediga tiden jag har kvar innan jag åker bort och jobba med familjen. Kommer inte kunna blogga eller uppdatera mig så ofta. :(

Men jag får ta det som det kommer! Fick aldrig någe sommar jobb så ist för det får jag åka runt och jobba med familjen. Det är inte så illa det tjärna ju ett par tusen kr/dag om det går riktigt bra, det beror på. Snart åker vi till Norge och ska vara borta i 4 dagar. ;) Kommer säkert bli jätte kul och jobba med dem. Hoppas bara på att det bli bra väder bara!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback