Frisk igen!

Hejsan bloggen! Kul att kunna börja skriva igen efter en hel vecka av sjukdom. En hel vecka utan att kunnat äta nånting nästan inte vatten cuz allt bara smakar piss. Efter tre dagars hög feber börjar det komma upp blå lila märke upp hela kroppen på mig. Mamma blev rädd och började ringa farmor och fråga om hennes granne kunde kolla vad det är för nått. Farmor sa att det är lugnt ingenting jag behöver vara oroligt för det är nog bara ett influensa. Inte nog eftersom jag har den äckliga smaken i munnen hela tiden, de två första nätterna kunde jag inte sova höll på och spy hela tiden. Har säkert gått ner ett par kilo. Första tallriken som jag kan äta idag, jag var skit glad! :D

Trodde seriöst att jag skulle dööööö!! -.-' Haha men så är det! Ska ta och byta lakan och städar rummet innan jag hinner blir sjuk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback