Happy Birthday to you ♥

Hi! ;)
Kom nyss hem från Farmor och Farfar. Farfar, födelsedags "Barnet" eller vad säger man? Han fyller iallafall år idag. Ett stort GRATTIS till världens bästaste och snällaste farfar! :love:

Det blev inget badande för mig och Mio. :(
Entligen är det varmt, jag och mio har planerat för att bada men vi vaknade försent så vi fick ägna vårt tid till en film ist innan vi åkte till Farmor och Farfar. Fick hamburgare och pasta sallad med feta ost, kyckling och bacon, gött! Sen fick vi glass med jordgubb till efterrätt. Efter allt ätande tog jag och Mio en promenad till min gamla skolan, Almby Skolan. Sen var det dags för oss och ta farväl för vi måste tyvärr åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback