It doesn't matter anymore

Bild från igår!
God morgon alla mina läsare! ;)
Sovit gott? Jag där emot har sovit jätte dåligt. Men eftersom jag och mina två kusiner Mio och Alvida dansade Zumba eller vad det nu heter mitt i natten vart vi för flummiga och pigga och inte nog med det. Det vart för varmt i rummet så vi gick ut och hoppade studsmatta. Senare kom vi in och kollade på film. Som jag kommer ihåg gick jag och la mig vid 3 på natten. Sov inte så bra och vaknade mella ganska tidigt på morgonen. :S

Lördag idag! Tänkte åka och bada med Mio men skulle inte tro det nu när det blåser så mycket.
Kollade nyss klart på en film. Ingen är typ vaken? Mio ligger iallafall helt död i soffan. Försökte och väcka henne imorse men hon vart bara sur. Hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback