Torsdag

Bonjour!
Idag är det torsdag, sämta dagen i veckan enligt mig. Har aldrig gillat torsdagar de är så långa och tiden går så seg. Håller på och fixa mig nu men jag tror att jag ska ta en dusch eftersom mitt hår börjar bli lite fettigt och ni vet säkert hur det är med fettigt hår..Disgusting! :o

Jag får väl komma lite försent till skolan idag. Kommer inte stå ut med håret hela dagen. :s På tal om hår nu när jag ändå tog upp det så är det så att jag vill färga håret snart men vet inte vilken färg? Hm.. Inte lätt och veta vilken färg jag liksom passar i. Vill inte förstöra håret heller så mycket eftersom den är redan tillräckligt förstört! :(
Än så länge vill jag ha de hära? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback