Klippa mig JA/NEJ

Hej! Kom hem från stan med Elsa för ca en timme sen. Har varit på stan och käkat junk food på Mc med Elsa. Vet ni vad jag fått vetat idag? Att mitt hår är extrem slitet och såg jätte död ut assa helt livlös och det såg verkligen ful och äckligt ut. Kul att man kommer på det liksom NU! Funderat på att klippa av dem slitna topparna men vill ändå inte ha kort hår liksom. Vad ska jag göra? Beställa hem nya hårförlängning kanske? Men nånting jag MÅSTE göra är ju helt klart klippa bort det döda håret. :O

Eller ska jag vänta lite och försöka vårda mitt hår och liksom sluta platta och blåsa håret? Ehm..aa..lycka till! Det är jätte svårt och låta bli och inte platta håret. Det är ju det jag gör dagligen, verkligen varje dag. Detta kan bli svårt och det lär tar lång tid innan mitt hår växer och blir lång igen om jag nu ska klippa bort dem och väldigt kort kommer dem och bli. Jejj!! :(
Menmen.. Det är aldrig fel med hårförlängning. Får fundera mer på saken. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback