Stressad eller vad?

Hallå där!

Här sitter jag i sängen och jobbar på som attans. Eftersom jag var sjuk förra veckan så missade jag ganska mycket av allt dem andra gjorde och idag fick jag reda på att vi jobbade med tryckaker så som broschyr. Vi ska göra en broschyr om Sociala medier. Broschyren ska innehålla information om t ex facebook, blogg osv beroende vad vi har valt och skriva om. Den ska vara inlämnad imorgon och det är väldigt bråttom. Än så länge har jag bara skrivit vad Sociala medier är för nått. 

Menmen.. Jag har ju hela kvällen och hela natten på mig så det är ju bara och jobba på som fasen. Jag kan bara inte komma på vilken media jag vill informera om i min broschyr? Ska jag ta facebook eller blogg? Guess att jag måste välja nånting mellan dem hära. 

Men NEJ.. Jag kan ju inte jobba på hela natten. Imorgon ska vi ta klassfoto tidig på morgonen och jag måste ju ser pigg och glad ut. Om jag jobbar på hela natten kommer jag vara helt död imorn. :o

Måste åter gå till jobbet och plugga på nu. Kommer inte ha tid med mer inlägg idag så, Ha det bäst alla läsare!♥

Kommentarer
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak säger:

Hej! Om jag vinner en tävling så kommer jag lotta ut en valfri vara på bubbleroom, vill du hjälpa mig samt få förtur i utlottningen? Klicka på bilderna i detta inlägget och kommentera när det är gjort! http://mmeeli.se/2011/september/klicka-pa-bilderna.html



Hoppas du vill hjälpa mig! :D

2011-09-28 | 10:48:18
Bloggadress: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback