sjukling idag

God dag? eller ja, klockan är snart 12 så!! Sjukling här, sitter i sängen och bloggar lite nu innan jag måste upp och fixa mig. Ska in till stan och gissa vad jag ska göra där? Ta bort tandställningen, Jeeeeeeeeeejjj :D FINALLY!! Vet ni vad som är bättre än det? Jo, jag fyller om 3 dagar alltså den 16 Dec :D O ja.. Det är lucia idag ju, jag bry mig inte så värst om det men det bli fika sen med släktingarna tror jag? Och snart är det jul!! :D Det är så mycket nytt som händer just nu. 

Vad har ni önskat er i julklapp? Jag vet redan vad jag kommer få efter som jag fyller strax innan jul vilket betyder att jag kommer få ett stort present till jul ist för att få den nu på söndag men jag kommer få små presenter ändå för annars bli det ju tråkigt att inte få nått alls! Längtar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback