Hungrig

Goder morgon eller nej jag menar god middag!

Vaknade för ca en timme sen så himla trött e man. Det var nice på festen fick lite nya vänner. Men sen när natt tiden kom vid 1 blev festen lite sådär tråkigt eftersom det hände en grej som jag tyvär inte kan ta upp här. Det har ingenting med mej och göra så, allt är lugnt med mej. Menmen sen vad 2 så åkte vi hem sen träffade vi en annan kompis och då satt vi ute en stund och hade de mysigt fast det var asa kallt ute. Jag hoppade in i sängen vid 3 halv 4 och somnade direkt. Inte så konstigt att man vaknar så himla sent idag. Nu ska jag och Mila ta en promenix till Konsum och handla mat. Vi har inge mat och är asa hungriga tänk vilken tid det kommer och ta när vi tillaga maten innan två små asa hungriga människor ska få i oss mat. :O

Haha! men här kommer lite bilder från festen. (Y''






Have a nice day!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback