kan det blir bättre just nu?

Åh..

Äntligen är jag hemma igen. Har nyss duschat och fixat mig inför en skönt och mysigt filmkväll. Just nu ligger jag under min filt med varm choklad i handen och snackar med t-rak i telefon.^^ "Jag saknar honom så" och sen tittar runt och letar efter lägenhet eftersom jag ska snart (vet inte riktigt när) ska flytta in till stan närmare skolan.:) Och jag vet vem som vill flytta in till mig. haha^^

Allt är nästan perfekt men bara nästan. Vad är det som fattas? Det är nånting som fattas men jag kan verkligen inte komma på vad det är? Kan det vara min t-rak kanske? "Men juste" det är ju han som fattas. Men han finns ju alltid i telefonen nära mig. Bara höra hans röst kan de få mig och känna tryggt och aldrig behöva tror att han ska vara någon annan stans långt ifrån mig. För annars så finns han alltid här --> :love: huhu^^ ฉานรั๊คแกน๊ะ สุดธีรั๊ค.. อิอิ o(>.<)o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback