So tired

Hej!
Nu tar jag det lugnt innan jag städar mitt rum igen. Mina släktingar och kompisar övernattade. Dem var här och firade mig sen drack vuxna lite cider och vin så ingen kunde köra bil. Min kusin och hans tjej tog över min säng och jag fick sova på golvet. Har skit ont i ryggen nu. Men jag ska inte klaga över det för det var kul att dem kom iallafall. Fick en stickat tröja från Gina tricot av farmor och farfar, 300kr av mormor, ny plattång och fake lashes av mamma och pappa, 500kr från mammas kompis och 500kr från kusinen och hela familjen. :)

Den 30 blir det fest!! Jag måste börja skriva en köplista och räkna ut hur mycket pangar allt kommer kosta. Men jag gör det senare. Nu ska jag bara ta och bädda min säng och ta det lugnt. ((+_+))

What hurts the most?!

Kommentarer
Felle♥ säger:

Hihi.. Jag sov iallefall gott i din säng ;)

2011-12-18 | 22:21:43
Bloggadress: http://feliciachotnikorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback