Onsdag ♥

Hejsan bloggen!
Har kommit hem för den andra gången. Ska inte åka någongstans mer så nu har jag tid och ägna åt bloggen. Fick aldrig tid och skriva ett inlägg igår, det var lågt av mig. Men var faktist trött efter en tur på stan med elsa på stan. Låvade mig själv att inte köpa någongting. Men sen hittade jag ett par jeans på Gina tricot för 499 kr. Sen gick vi runt och kollade på skor jag hittade ett par på åkersko för 499 kr sen fick det räcka.

Sköna och snygga! ;)

Och idag gjorde vi NA-provet sen fick vi sluta vid 9. Sen åkte jag hem och hämta mina böcker som var en månad försenade, 50 kr per bok, jejj!!! Åkte till stan och mötte upp Elsa sen gick vi och lämnade och betalade skulden. Efteråt gick vi till Mc och tog en McFlurry innan vi drog vi hemåt. :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback