Stress

Vad ska jag göra först? Kan itnte koncentrera mig på det jag gör. Gör jag ensa saken så tänker jag på den andra. Börjar jag med den andra så tänker på jag någonting nytt! Jobbigt värre! Har inte varit så här stressad på länge. Vet inte hur jag ska göra? Kan inte hantera situationen. Det är för mycket och snart kommer jag och bryta ihop. Börja känna hur det dunkar i huvudet. Sätter jag på en film så kan inte jag kolla på hela filmen. Kommer någonstans mitt i filmen och få panik och då måste jag helt enkelt stänga av filmen. Sen är det inte speciellt kul när man ska kolla klart på den senare. >.<


Det är så mycket jag vill göra. Jag måste fatta att jag inte kan göra allt på en och samma gång vilket jag inte gör? T^T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback