Can't wait no more

Oh.. Jag kan bara inte vänta tills imorgon längre. Längtar extremt mycket efter lovet. Imorgon slutar jag jätte tidigt vid klockan 12.30? nånstans där. Ska direkt efter dra till Stockholm till Elsa som är där och väntar på mig redan idag. Sen ska jag dra vidare till min kille och ska vara där resten av lovet. Nice!! ;)

Har packat väskan fullt med kläder och allt grejer som jag behöver. Ni vet tjejer vi brukar alltid ha med oss för mycket av dem onödiga men ibland kan dem vara nödigt. Vill vara på det säkra sidan. Ska snart ta en dusch och sen hoppar i sängen och börja plugga naturkunskap. Redovisning imorgon, får inte göra nånting fel. Jag kan säga att jag är skit nervös!! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback