Back to school

Hejsan!
Hur känns det och få komma tillbaka till skolan igen? För mig vart det inte alls kul. Första dagen fick vi värsta projektet som vi ska få redovisa imorn i ca 15 min? Jag får hoppas att det kommer gå bra. Dessutom ska lärarna sättas betyg i NK redan imorn. Vi ska ha idrott den här terminen ist för NK. Jag måste jobba dem sista och lämna in dem. Har bara en fråga kvar sen är jag klar med alla arbete som vi har jobbat men, det är rätt så skön faktiskt. 

En halv termin kvar i år 2! Oh va tiden ha gått asså. Nästa vecka är det dags för 2: orna i Mediehuset och praoa i hela 5 veckor alltså fram till sprotlovet. Jag fick min praoplats uppe på stan på drottninggatan nämligen Kicks. Fick platsen genom min älskade farmor. Hon jobbar där och alla typ känner mig så det ska bli så himla kul och få prova på och jobba där. Dessutom jobbar man med smink och parfym, jag menar vem vill inte det? :D

Nu känner jag att jag bara skriver på massa. Ni kanske inte ens orka och läsa så mkt! Men vi får höras tycker jag. Jag kommer säkert och berättar hur det är under dem 5 veckorna på min prao. Puss&Hej! 

Kommentarer
FeliciaChotnikorn säger:

Aw, tack :)

2012-01-12 | 21:44:32
Bloggadress: http://feliciachotnikorn.blogg.se/
FeliciaChotnikorn säger:

Nu är det frågestund på bloggen & jag länkar er alla som kommenterar min frågestund, Så ni får 150-200 läsare på köpet :)

http://feliciachotnikorn.blogg.se/2012/january/kor-min-forsta-fragestund-pa-bloggen.html#comment

2012-01-12 | 21:44:42
Bloggadress: http://feliciachotnikorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback