Hemgång

Heeeej!

Sitter på lunch rast och väntar på en lärare. Ska låna en kamera sen åka hem och jobba med dem jobbet man ska göra idag. Ska nämligen laga thai mat det kanske blir 2 eller 3 rätter, vi får se. Sen ska jag snygga till maten sen fota och kanske redigera lite. Det är vad jag ska göra hemma idag på min lektions tid! ;)

Tänkte blogga lite igår men fick inge tid eftersom jag, mamma och mammas kompis som bor hos oss höll på med hemma spa och klippte oss och det tog verkligen hela dagen. Sen senare på eftermiddagen gick vi ut på promenad. Jag hade min vår jacka på mig eftersom solen lös och allt. Men när jag var ute i ca 10 höll jag på och frysa ihjäl. HAHA! :P

Men nu kommer läraren så jag ska snabbt gå och låna en kamera. Sen blir det att åka hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback