Provar recin olja i håret

HejHej!

Kom nyss hem från skolan. Gissa vad jag köpte idag? :D Haha, jag fick tips från en kompis att jag skulle prova recin olja i håret. Jag vill att mitt hår ska bli långt till sommaren. Det finns ju så klart nackdelar för att använda oljan i håret. Men det är väl värt och prova än att inte gör nånting åt det alls.

Jag har hunnit plattat mitt hår och fotat bilden på mitt hår. Ska sen efter en månad jämföra om det är någe skillnad eller ej. Just nu sitter jag med recin oljan i håret och bara väntar på att få tvätta av det. Inget illa luktande eller nått. Själva oljan är tjockt och jätte lägg att aplicera ut det i håret.

Mitt sätt att aplicera recin oljan i håret:
Jag fördelar håret våning för våning (om ni förstår vad jag menar). Sen häller jag oljan på hanflatet och med två händer gnugga in allt i hår botten och massera lite i hårbotten. Göra samma sak i hela håret och sen är det klart. visst är det enkelt. :thumbup:

Medans jag väntar på att få tvätta bort oljan ska jag tjocka i mig pappas hembakat pizza och plugga mitt svenska läxa som ska lämnas in imorgon. Bäst att jag sätter i gång nu. Hejs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback