Eskilstuna

Jep, nu är jag hos en kompis i eskilstuna. Igår var jag och mina kompisar ute och tog våra första cykel tur till en fiske ställe. Sen var vi ute väldigt sent på natten och tog en natt promenad. Kom hem vid ca 2 på natten. Kan inte fatta att jag ändå kan vakna så tidigt? Det skulle inte gå om jag inte skulle vara ledig idag. Jag skulle inte ens orka vakna så tidigt då.

Iallafall, idag gäller det. Snart ska vi upp och packa för sen dra vi ut till en ö och kampa i några dagar. Jag är osäker om jag kommer klara mig så länge. För jag börjar sakna mamma, mitt rum och allt där hemma redan igår natt. Men vem vet? Vi kanske hittar på nånting roligt? Så jag kan sluta tänka på det ett tag.

Föresten, jag bloggar från min mobil. Det kanske kan dyka upp bilder då och då så ni vet! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback