Kan inte sova

Toppen, klockan är halv 3 på natten och jag borde ha somnat för länge sen men det gjorde jag tydligen inte. Kan inte sova, varöfr? Jo, jag har sjukt mycket och göra sista tiden innan sommarlovet. Men allt handlar inte bara om skolan utan andra saker också. Försökte vekligen och inte tänka för mycket med det går bara inte så himla bra. 

Så nu ska jag göra lite nyttja när jag ändå inte kan sova. Ska läsa massa texter om hälsa och bla bla bla. Ja, det tråkiga och sen svara på frågor. Hoppas verkligen att jag bli trött och somna framför datorn skulle inte göra nått. Bara jag kan få lite sömn innan jag måste upp till skolan imorn. Men det skulle inte göra något heller eftersom vi ska bara till skolan och lyssna på 3:ornas redovisning sen vid 11 dra min klass till bowling hallen och bowla. :)

Nej, bättre och börja läsa lite, ni har säkert redan somnat. Dröm sött sweeties! Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback