Har ont överallt

Gash, Hur har ni haft det idag? Jag däremot har haft en jätte jobbig dag! Först var jag på stan med min älskling. Han åt på Mcdonald, sen gick vi till Resecentrum och lämnade av honom.. " Lämnade av - Killen blev sur för att jag inte väntade tills tåget kommer " Så han gick och ifrån mej och försvan. Det var så himla varmt så jag blev lite iriterad jag med. Så jag sket i honom och gick till en kompis som bor tusen mil ifrån stan. Jobbigt vare, sen var vi ute låst en stund innan hennes kille kom och öppnade dörren.. Jag fick smaka på deras Dolma, det är en maträtt från Kurdistan " I think " Aja efter det ville em åka till ica maxi och handlar lite så jag hände med. Köpte 2Vitamin well och en Pringles. Och sen hem till em:D
// ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback