Kyckling Bitch!

Den här måste jag bara ladda upp och berätta! Jag var i kumla med min kusin Mio. Vi vart hungriga så vi gick till den närmaste restaurangen som finns i Kumla. ( Vi hade inget val det var den ända som finns vid tåg stationen ). Vi ville ha Chicken Bits, jag orkade inte gå och beställa så min kusin fick göra det! Men hon vart lite osäkert på hur man uttala ordet Chicken Bits. Sen så kom hon tillbaka till mej frågade hur man säger Chicken Bits. Det första som kom ut vart " Du heter det Kyckling Bitch ? " Inte för o vara taskigt menmen.. Jag garvade så jag fick ont i magen. Så gick hon fram till honom och vart typ ännu mer osäker, till slut fick jag komma fram och beställa allt själv! Hahaha, hon är ju bara för god hon! :P


// Ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback