Senaste dagarna

Tjuuhu!

Sist jag skrev var väl inte så länge sen. Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen. Saker och ting har hänt och det har lite med humören som jag har tappat inte bara för uppdateringen på bloggen men också att vara ute och träffa kompisar. Juste nu behöver jag lite tid för mig själv för och tänkta och lite annat. Jag kommer att uppdatera bloggen då och då. Men hoppas attt ni inte tappa lusten att läsa bloggen bara. :)

Senaste dagarna har jag varit hemma men en kompis "Gong" och shoppat lite på stan. Fick ihop 2000 kr och någe hundralappar till i födelsedags presentent. Har nu handlant upp helfen och andra helften ska jag handla julklapparna för. På fredag är det JUL! ;)

 

Godjul & Gott nytt år!!

Hoppas att alla få en fin och jätte kul Jul tsm med de ni älskar, jag ska ägan min tid med min familj och min kille och så klart kompisar. Men just nu måste jag bara få min tid att vara själv för och tänka och massa annat.

En jätte bra låt, kan lyssna på den hela dagen utan att ens tröttna på den!


Ses snart igen!:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback