Jätte kul hade vi!

Är hemma från kumla nu, gash.. Fick vara utan min mobil och internet i snart en vecka nu!
Men kul hade vi iaf.. :D Vi gjorde massa massa kul där borta!
Guess what.. De tyckte säkert om mej.. annars skulle inte de vilja följa med mej hem! Elr nä, det e bah för att jag har internet hemma, i think!:P
Hahaha, men nu håller alla på med sin data, 4 pers 4 datorer ;P Nödvändigt!!

↓ Men iaf här har ni lite bilder ↓

Jag och mio tog en dopp på kvällen, skönt vare!


Dagen efter åkte vi in till centrum och åt massor med sushi, för mkt sushi e inte bra. Jag mådde illa efter!


Senare på kvällen hade vi ett eget lilla party!! :D


Ja o min fanta :P


Gong goes photo modell..


Min älskling fyllde år, Tyvär e han fortfarande i thailand.. Jag, mio och alvida fick fira honom fast bara vi tre då!
Happy Sweet 18 baby!:* 08/07-10
// Have a nice day u guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback