Lonely me!

Snart få man vara hemma själv i 4 dagar utan mina föräldrar.
Men det gör mej inget, då får jag lite tid för mej själv.. Se det från det ljusa sidan:)
Nej, Föresten.. Min älskling kommer hit imorn.
Sen på fredag kommer två kompisar Em och P'am hit och grilla, sova över.
Men iaf de här 4 senaste dagarna har varit super, jag och mina kusiner gjorde massa kul tillsammans. Förutom när min kusin Mio kollar på Cartoon nån slags manga sak, jag vet inte vad de var. Men det var nånting jag störde mej på.. >.<*!!!

Jag och min kusin Mio hade ingenting och göra då klockan var 03.00 så vi spelade singstar
på Xbox. Hahaha.. Tjejen blev Carzy i No promises - Shayne ward låten.
Vi sjöng och sjöng och sjöng till slut blev vi båda helt slut, eftersom man måste göra rörelse som visas på skärmen om man vill ha stjärn grej. Vi filmade när vi sjöng men tror inte att vi våga ladda upp den. Vi lät som.. Jag vet inte vad men det lät iaf inte bra kan jag säga!!:P
// See u later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback