Dåså!

Jaaaaaaaa!!! Äntligen är jag med allt pluggandet. Nu är det lugnt behöver inte tänka på de längre. Dags att ta hand om tvätten nu då. Har tvättat två gånger nu men det är en hög svarta kläder kvar som måste tvättas.
Ja, jag sortera min kläder innan jag tvättar de. Jag tvättar inte hur som helst. Det har hänt att färgglada kläderna färgar av sig på vita kläder. Ish!! :S Rätt jobbigt dessutom kan man inte göra nånting åt det heller när de vita kläderna har blivit lite randiga och helt förstörda, det jag gjorde var slänga hela högen. Sen dess har jag alltid varit extra noga med att sortera kläderna innan jag stoppar in de i tvättmaskinen. ;)

Söt tvättmaskin i bejbi rosa med handfat ovan på och en dörr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback