I'm waiting

Hejsan!

Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg. Har inte haft lust att skriva eller göra nånting jag är allmän trött. Sitter framför datorn och lata hela dagarna. Skoltrött är man också menmen ingenting man kan göra åt. Julen närmar sig men innan det bli jul så ska jag få fira min 18 års fest först. Måste bestämma vilken dag det blir snart så jag hinner fixa allting.^^

Jag får mina underhållsbidrag idag.. Wie!! :D Har redan köpt lite saker för 640 kr. De pengarna går till en webbcamera och 2 par big eye linser, allt är beställt från thailand.
Ska skicka pengarna idag så jag kan få de så snart som möjligt. :D Första gången jag handlar på nätet och första gången från Asian till Europa. Hoppas det inte är några problem bara. :P :thumbup:

Webbcamera med infrared,12 Mega Pixel, och massa bra!

Ett par svarta linser och ett par gråa linser! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback