Snö kaos!

Hej, kan någa trolla bort mig här ifrån? Jag vill bara bort från Sverige. Tack!! ;)

Kom precis hem från Ikea efter 2-3 timmars shopping tur. Köpte in lite nya saker till rummet. Börjar med svart byrån och lite svarta saker som passa perfekt till mitt vin röda rum.^^ På vägen hem vart det kaos! Värsta snöstorm ute, det är värst för de som kör bil som fortfarande har sommar däck. Två bilar har sladdat och kört ner i diket. Den ena var på väg och välta. Jag skulle inte vilja hamna i den situationen som tur så har farmor bytt till vinterdäck för säkerthets skull sen början av november.

Dags att köpa en tjock och varm jacka kanske? Nu skiter jag i hur mycket jackan kostar bara det håller mig varm så är jag nöjd! Dessutom är det inte jag som ska betala det är nämligen farmor gör det. :D Någon som vet vad för jacka som håller värmen bra, lite tips kanske? :D

Tänk va skönt det är med värme och sol!! :(


Kommentarer
sk säger:

så fin!

2010-11-20 | 00:48:59
Bloggadress: http://kovacusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback