SYNDAY TODAY

God morgon alla glada människor! Sovit gott? Jag sov nästan ingenting och nu har jag lite svårt att koncentrera mig på att läsa. Magen kurrar och frukosten är "on there way" den är inte riktigt klara än.

Vah ska jag hittar på idag? Tänkte ta och läsa lite nu senare måste jag väl tvätta efteråt blir det kanske åka och köpa en ny säng? Får se vad pappa säger om det, mamma däremot tycker att jag ska köpa den. ;) Det är ingenting speciellt med sängen, har tröttnat på min gamla säng. Vill däremot ha en bredare kanske en 120 eller nått. Inte bredare för då kommer den nog inte få plats i rummet.

Det är bara en tjockt madrass med ben, ingenting speciellt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback