14 Torsdag

Tjuu!!

Solen har gått ner och jag ligger ner bäddad i sängen och lyssnar på The Shock. Dagen har varit väldigt segt men ändå lite sådär mysigt. Alla har varit hemma från jobbet, skolan och dagis. Ja,  alla i familjen är visst sjuka och det var länge sen det var så här så det var ju skit bra. Vid lunchen lagade pappa tacos åt oss.^^ Vi bruka inte äta tsm men idag satt alla och åt sen kom farbron och hans dotter och hälsade på. (Y'

Jag ska göra Pla Thong Ghoo snart. Har gjort deget och lät den svullna upp i snart 1 timme nu. Första gången jag ska göra de så är inte säker hur man ska göra de. Har testat och försök när jag gjorde deget men det gick åt skogen. Men hoppas att de går bättre nu den här gången annars skiter jag i det. Nej, nu orkar jag inte ska göra imorgon ist. Ska sova och ta det lugnt ist! Har de bäst. :D:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback