Nightmare

Ush, What a nightmare. Drömde en jätte läskigt dröm och det känndes real. Har ni någon gång dröm en jätte läskigt dröm och det känns verkligt som att du verkligen är där. Och det är någon som försöker och döda dej eller döda människor som skrämmer dej? Det har jag det här är inte första gången. Jag vet vad det heter på Thailändska men inte på svenska. Höhö!!

Iallafall så sitter jag framför tv:en och kollar på The Cheater. Dagensplanering: Tvätta, städa, lata mej, kolla på film och sen vet jag inte. Det finns inte så mycket man kan göra hemma. Jag kan inte åka till mina kompisar heller eftersom jag måste vara hemma med min hund. Kan tyvärr inte lämna honom själv. Vi ses senare måste lägga in tvätten i tvättmaskinen nu. Har jätte mycket kläder som måste tas hand om. :)

The Nightmare. Ifall nån vill veta vad jag drömde om!!

Det var en vanligt kväll och det var ingenting speciellt med de. Det ringde i telefonen det var en man som sa att jag ska åka över till honom. Jag ska tydligen få köpa hans lägenhet. Jag åkte dit med mina föräldrar. När vi kom fram var den mannen inte där. Det stog att vi fick komma in och det hängde nycklar brevid brevet. Vi gick in och kollade runt. Alla möbler och allting var fortfarande kvar. Mannen sa att vi kunde flytta in när vi vill. Men varför är alla möbler fortfarande kvar? Jag gick runt och tog ett titt innan jag fick syn på ett brev som låg på sängen i sovrumment. Det stog att jag fick allt som finns i den här lägenheten om jag nu ska köpa den. Han kunde tyvärr inte ta med de.

 

Efter en stund blev jag trött. Så jag la mej ner på sängen och höll nästan på att somnade medan jag ligger där och kollade runt. I rummer fanns det två stora gaderob som stog brevid varandra. Jag låg still och kollade på den. Plötslig kom en man ut genom gaderobs dörren. Jag gnuggade ögonen men han var fortfarande där. Jag försökte ställa mej upp men det känns som att någon tog tag i mina armar och drar ner mej till sängen igen. Mannen gick fram till dörren och kollade försiktigt ut. Sen låste han dörren. Mina föräldrar är fortfarande ute i vardagsrummet och kollade runt. Sen gick mannen tillbaka in genom gaderobs dörren. Efter en stund kom han ut med en tjej med brudklänning på och en annan man med kostym. Det ser ut som att de skulle gifta sej eller nånting. De kom närmare och närmare mej. Jag försökte och skrika men jag fick inte ut ett ljud. Deras ansikte började sakta ruttna och äckliga. Och då var de framme vid sängen. De stog i en ring och kollade på mej. Jag blundade hårt och sen vaknade jag upp. Jag blev skit rädd det känndes verkligt, det gör det verkligen. Men det här är inte första gången  som hänt mej. Jag börjar bli van känner jag!! (y'

Have a nice day!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback